PERHATIAN!
jom ramai-ramai LIKE page Espiranza D'hearty :)
Espiranza D'hearty: kawan bertunang..! Espiranza D'hearty: kawan bertunang..!

20 April 2013

kawan bertunang..!

selamat ptg kawan-kawan.. td sy on9 twitter,, maka terbacalah satu tweet dr kawan sekolah dlu..


 haaa,,maka taw laa ada kwn sekolah menengah dulu ada yg bertunang ptg ni.. kami xde laa rapat sgt.. so myb sbb tu dia xajak kot.. tapi berkawan laa.. sekolah ktorg bukan ramai student pon..tp xde laa terasa hati pon..bertunang barukan.. xperlu dihebohkan..

so nak ucapkan selamat bertunang kpd Hawa Ismail,, semoga jodoh korang panjang....kawin nnt jgn lupa jmput yer... hehe..

bila ada kawan yg selangkah lagi ke gerbang perkahwinan ni,,terasa umur dah banyak lak..ehh.. haha..padahal sebelum ni ada jer yg dah kawen pon.. muda lagi.. sekarang ni pon ktorg muda lagi laa..hehe.. awal 20 an aw.. 



Kalau Anda Suka Like laa :)

2 budak comel :