PERHATIAN!
jom ramai-ramai LIKE page Espiranza D'hearty :)
Espiranza D'hearty: maaf,,terima kasih... Espiranza D'hearty: maaf,,terima kasih...

18 February 2013

maaf,,terima kasih...


::salam::
hye kawan-kawan..

entri kali ini sy nak minta maaf & terima kasih banyak-banyak pada yang menegur... alkisah mengenai entry yg penah saya buat sebelum ini mengenai "19 keistimewaan wanita"..xpaham kenapa??meh sya tunjuk yer.. 

"Salam, artikel di atas bercampur2 dengan hadis palsu. hadis pertama tentang doa wanita itu lebih makbul daripada lelaki sahaja dah palsu. rujuk video ni, '20 hadis palsu popular riwayat facebook', http://www.youtube.com/watch?v=kQdAkxz7POc on 19 Keistimewaan Wanita"
kat atas ni adalah komen yg saya terima.. ia mengatakan artikel tersebut bercampur-campur dengan hadis palsu..sebenarnya sungguh salah saya laa an terus share utk perkongsian bersama tanpa membuat sebarang semakan..tapi terima kasih bebanyak pd pengomen,,kalau tidak sy biarkan jer..

jesteru tu,,sy dah simpan entry tersebut,,xde lagi dipaparkan.. mungkin ada yg beranggapan biarkan saja entri tersebut sbb ia kebaikan,,tp bg sy xperlu laa.. lebih baik saya mencari perkara lain yang boleh dikongsikan yer kawan-kawan..hehe. tp nampaknye saya ada perkongsian baru iaitu "20 hadis palsu" yang perlu sy baca...terima kasih sekali sbb secara tidak langsung dah bagi saya ilmu baru.. :)


note: baca dan selidik dahulu setiap artikel yang ada jangan main copy paste je,, lagi - lagi mengenai agama kita Islam.. jangan lupa tegur & berkongsi jika ia salah.. :) saya harap ia juga dapat jd pengajaran utk kawan-kawan saya juga.. tq

Kalau Anda Suka Like laa :)

0 budak comel :