PERHATIAN!
jom ramai-ramai LIKE page Espiranza D'hearty :)
Espiranza D'hearty: kelahiran ahli baru :) Espiranza D'hearty: kelahiran ahli baru :)

16 February 2013

kelahiran ahli baru :)


salam & hye,, 
kali ni sy nak post pasal kelahiran.. kelahiran spe?? anak buah saya..sekarang akk ipar dah masuk dekat dalam hospital dah..tgh bertarung nyawa... Ya Allah selamatkanlah mereka... dan saya xdapat nak g ikot,,sbb hari ini keje balik kul 6 ptg..tp esok cuti,,boleh laa tgok... excited sebenarnya,,sbb dah lama kitorg tgu baby keluar...hehe.. InsyaAllah baby boy..ciap dah ada nama taw...

Alkisah baby ni sebenarnya,, akak ipar ngn abg sy dah lama tgu aw.. hmpir 7 tahun gak la... tp ni bukan yang first,,ni dah ank yg kedua laa.. tp beza dgn si kakak..7 tahun.. sebelum ni,,si kakak lahir operation.. so kena laa merancang,,mmg doktor pon akan sarankan lepas 2 tahun br boleh mengandung lagi klau bersalin operate.. tp hope yg ni keluar normal laa..

baby ni dah lama ktorg tgu,,hehe.sbb perut akk ipar besar sgt..kesian pon ada tgok dy walaupun due dia patut nye 2 mggu lagi xsilap..itulah salah satu kekuatan seorang ibu..boleh bawak perut yang diisi satu lagi nyawa...hmm..tbe2 terpikir diri sendiri pulak..haha.. mestilahkan sebab saya seorang perempuan..

sekarang pun adik beradik dah pergi ke hospital,,saya je ni haa...nak minta ngn bos balik awal,,segan lak..nth pape erk,,xtanya lagi dah ada jwapan...hehe.. nak jugak sambut ahli baru sama-sama ngn dyorg...xnak laa ketinggalan...

so anak buah saya dah nak masuk 9 orang ye,,jgn xpercaya...haha..dah lama jd makcik aw..kira dah biasa laa dapat gelaran makcik ni...alahai,,makcik comel k..lalala..*okey dah mula perasan ha* rasanya sampai sini jela post nye,,jap lagi merepek2 lak saya ni... tolong doakan utk akk ipar n baby yer.. :))

Kalau Anda Suka Like laa :)

0 budak comel :