PERHATIAN!
jom ramai-ramai LIKE page Espiranza D'hearty :)
Espiranza D'hearty: kawan bertunang... Espiranza D'hearty: kawan bertunang...

25 June 2012

kawan bertunang...

::assalamualaikum:
salam sejahtera... ^_^
kali ny sy nak wat entry bergambar je pon kwn2..hehe...malas laa tu..bia laa an.. klau korg nak taw,,ahad lepas sy an kwn2 skul mengah g ke Sepang aw..de majlis pertunangan kwn ktorg.. punye laa smp 5 buah kete smp...mcm majlis kawen dah..kbetulan tgh free an..g jelaa..kang majlis kawen mne taw byk hal lak...btol x???an an. ok laa,, malas nak citer panjang meh kte tgok gmbq2 kat bwh yer... jom!!


ok,,nie adalah bukti nye yer..kwn2 yg ikot ke majlis tu..termsuk kereta yg kami naiki..btol x de 5 buah..byk laa tu..org lain wat mjlis b'tunang pon xde ajak rmai2...dan sbnrnye kami yg excited sgt kot nak g sne..sambil2 leh jmp kwn2..


nie laa kwn kami yg b'tunang tu kwn2..comel x??hehe.. nme dy Aslinda Nasir..dan umah dy nun dah dkat ngn Bagan Lalang dah,,kami ingat dkat jer..skali jaoh daa..tp alhamdullilah smp dgn selamat nye..wlau kne tinggal an..haha.


ni laa pasngan nye...agk2 pe korg pikir..ensem??..tp nmpk secocok laa an...insyallah mereka xlme pon bertunang.kata kwn sy laa..myb dlm bulan 10 @ 11 mereka kawen..kita doa an laa kesejahteraan mereka yer..amin..


haa,,nak pendek an citer,,sy letak gmba kwn2 yg datang ke majlis tu..nie laa dy..muka ala2 matured laa konon..mesti laa an,,dah mencecah 21 taon pon msing2..nth spe laa antra mereka yg akan ikot jejak kwn sy Linda tu..hahaha.kita tgu jela ea.. ^_^


ni pulak member2 ESPIRANZA sy..wlpon skit je dpt jmp..ok laa tu..lepas gak laa rindu an..xsabar nak tgu yg lain2 lak..bole taw perkembangan masing2 an..hehe..klau dpt jmp sume,,tercapai laa angan2 sy tu... hehe

haa,,ny apa kes lak ea???lalala.. amik berkat laa kot..spe bertunang dulu..haha...xde laa main2 jer.. apa salah sje2 amik gmba atas pelamin an.. klau jodoh awl,,ag xsalah..kah4..gatai betol....kadang2 laa... jangan mara naa..

uhh,,sbnrnye,,byk ag gmba..tp sbb mood nye ntah hilang ke mane an...puas cari2,,tp dy nyorok2 lak..jd ny jela kot yg sy tnjuk an..lain kli,, klau rajin sy edit balik laa..doa2 an laa...hehe..salam

Kalau Anda Suka Like laa :)

1 budak comel :